friiidalundgren

Alla inlägg under september 2012

Av Frida Lundgren - 29 september 2012 17:22

så här kommer jag luffa runder resten av dagen, ska snart dra mig ner mot puben för att möta upp kenny & linus, sover kanske där inatt.

- börjar äntligen bli nöjd med min kropp, snart så!

Av Frida Lundgren - 29 september 2012 16:24

Hej, tänkte starta upp bloggen lite igen har ju haft en uppehåll här i snart 1 år.. Men tycker om bloggplatsen så tänkte fortsätta här!

Kommer soim sagt att skriva mycket om mina outfits, kläder, tips, allt mellan himmel och jord! Kommer såklart även skriva om mitt vardagliga liv. Enjoy!



Kom hem för ca 2 timmar sedan och mina föräldrar håller på att laga mat, blir snitzel med ungsbakade potatis & bearnaisé sås, gotte! Det är trots allt lördag ;)

Var på lager 157 tidigare och kom hem mmed ett par snygga byxor, en marinblå kofta & en ljusrosa blus, super söt! Bild på det kommer upp när jag har fotat, hehe. Men ni får ha en fortsatt trevlig dag!


 



Presentation


Här får ni läsa om mitt galna liv med mina vänner & familj!

Tankar och texter kom upp väldigt ofta med, hoppas att du trivs!
/ Frida Linnéa Lundgren.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

blogkeen

blogkeen

friiidalundgren

Ovido - Quiz & Flashcards