friiidalundgren

Alla inlägg under oktober 2011

Av Frida Lundgren - 23 oktober 2011 08:56

Hej ska snart sticka och tävla omgång 3 i viarp av ponny allsvenskan får se hur det går! 


Hästen till vänster ska jag ha, sofia har blivit sjuk så jag fick ta hennes plats istället!

Jätte tacksam för det ! :)


Jag i mitten och Erika till höger, KM 2011! 

Alla är med i allsvenskan också! :)

 

Av Frida Lundgren - 21 oktober 2011 17:38

Hej, skolan var seg, fick lite smått damp på en person näst sista lektionen .. 

Tog tåget med Johannes hem alltid lika roligt att snacka med honom, sjukt bra vän! 


Ska göra v mig nu lite, drar mig ner mot billeshååååla och ska sova hemma hos Julia inatt. 

Så bloggar mer därifrån kommer nog fottas en massa där också! 


Ha en bra kväll everybody, pussen.



du får mig att må såå sjukt bra, du får mig på andra tankar var dag '

/ fridalundgren


</3

Av Frida Lundgren - 21 oktober 2011 16:33

" Jag är glad för eran skull, för jag har kommit över det, fast att det känns i mitt hjärta så har jag klarat det första steget iallafall men det betyder inte att jag kommer förlåta dig, den dagen du ber om att jag ska komma tillbaks till dig. Du har gjort fel och du fick mig att må sämre än vad jag har gjort på länge. 

Jag vill att du ska kunna vara lycklig men du gjorde det svårt för mig, du vet vad jag har sagt, om du någonsin vill kunna bli min vän igen så får du kämpa för det " 



äkta vänner är som ädelstenar,


sällsynta men äkta! 


falska vänner är som höstens löv,


granna men försvinner med första


vindpust.

Av Frida Lundgren - 20 oktober 2011 22:09

GRATTIS FRIIIDIIIIS 


17 år nu! 


hoppas att du fick en underbar dag!  




           








Av Frida Lundgren - 20 oktober 2011 22:03

Hemma från en seg dag, började 8 och slutade 2. 

Började dagen med att försova mig så missade första bussen till skolan så fick ta den som gick 15 senare, vaknade då vid halv 7 när jag ska vakna 6 smidigt! Så gjorde v mig på ca 10 minuter, rekord!!

Skolan var tråkig som vanligt och vi hade bara idrott som var det " roliga " ämnet men då skulle vi ha jojo test och det kunde jag inte vara med på så länge eftersom jag fick världens huvudvärk, otroligt roligt! 


Dagen slutade bra iaf med träning på Ödåkra, hade Caprice denna gången och det gick väl hyffsat bra fast jagn egentligen inte gillar henne alls, men men .. 


Har duschat nu och ska snart sova, pussen 


/ fridalundgren

Av Frida Lundgren - 19 oktober 2011 22:14

Hej, kom hem vid kvart i 10. Stack och kollade på träningarna på SR som jag skrev innan när dem slutade vid 8 stack jag ut i bille och var med bästa lillebror. Stack därifrån vid kvart över 9 och ska snart sova nu. 

Imorgon bitti så står det på schemat att jag börjar 8 och börjar med 2x träslöjd, wiiihooo! 

Seg dag imorgon kan jag ju lugnt säga, men slutar 2 så det är höjdpunkten iallafall, tråkigt bara att jag ska behöva gå upp klockan 6 på morgonen men men, det är sånt man får ta när man bytar skola! ;)


Måste verkligen sova nu om jag ska orka gå upp! 



/fridalundgren

Av Frida Lundgren - 19 oktober 2011 17:04

if you go,

i go if you stay,

i'll stay when you cry

i'll fight to put a smile on your face

if you fall,

we fall

i will hear you call always know that baby i am yours and you're

mine,

mine,

mine we're a match made in heaven

mine,

mine,

mine we're a match made in heaven 



du är så underbart vacker'









Av Frida Lundgren - 19 oktober 2011 17:00

Hemma, ska äta nu lite och packa inför imorgon. Vid 7 sticker jag till söderåsen för att kolla på hopp träningarna där. 

Träffar jasse där med, kan inte bli bättre! ;)


Skolan var rätt chill, är lite små sur på vissa i min klass som jag bara hade kunnat strypa just nu ... okej kanske lite mer än sur, väldigt arg faktiskt ..

Mamma och hampe är på jutan nu och kommer hem vid halv 7 sen sticker vi till SRF. 


Ha det bäst, bilden på det jag hade idag kommer upp ikväll, pussen!



/ fridalundgren


Presentation


Här får ni läsa om mitt galna liv med mina vänner & familj!

Tankar och texter kom upp väldigt ofta med, hoppas att du trivs!
/ Frida Linnéa Lundgren.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

blogkeen

blogkeen

friiidalundgren

Ovido - Quiz & Flashcards